torsdag 18. august 2011

Sånn ser de ut, etter en


strålende konsert i Universitetets nyoppussete aula i går, Charlie Haden og Carla Bley. Her kommer et knippe bilder tatt fra min sitteplass på tredje rad i den ærverdige salen.

dette er altså Liberation Music Orchestra, et av bassisten Charlie Hadens musikalske prosjekter gjennom mer enn 40 år.




og hele tiden har han samarbeidet med Carla Bley, jeg syns fortsatt de er like vakre og spennende, arrangementene hennes. Jeg kunne skrevet masse om musikken, men den fine musikkbloggeren Bach og Beegees sier det så mye bedre enn meg.












2 kommentarer:

Bach - Beegees sa...

Så kjempefine bilder!!! Hvilke minner å ha fra en vidunderlig konsert! :)

arne sa...

Takk skal du ha:) Som du ser, hadde jeg en brukbar sitteplass.

Ja, konserten var strålende. Ekstranummeret Utviklingssang klinger fortsatt inni hodet mitt.