onsdag 15. september 2010

Høstutstillingen


åpnet sist lørdag, jeg var der søndag. Jeg har sett bedre høstutstillinger, for å si det sånn. Nokså iøynefallende var et stort svarthvitt-maleri i 2.etasje, jeg likte også noen av tegningene. Ellers må jeg ta meg en tur til, fikk(som vanlig) ikke sett alle videoene i 1.etasje. Men jeg anbefaler selvfølgelig alle å gå til Kunstnernes Hus de nærmeste ukene.

opened last saturday, I was there sunday. I have seen better Autumn Exhitions. Rather dominant in first floor was a big black and white painting, I also liked some of the drawings. I have to go there once more, as usual I did not manage to see all the videos. But of course I recommend all of you to visit Kunstnernes Hus the next weeks.




også for å studere Per Kroghs takmalerier i trappeoppgangen, jeg har snudd det nederste bildet for at dere skulle slippe å vri hodet opp-ned.

also to study Per Krogh's paintings in the ceiling over the stairway, I have turned the last picture upside-down, so you do not have to turn your head.

Ingen kommentarer: