tirsdag 28. september 2010

Andre rapport / second report


fra Oslo Maraton sist søndag, for anledningen med sjablongmaling på asfalten. 15 000 løpere fra 71 nasjoner startet på Festningsplassen på Akershus, de du ser her har løpt ca 100 meter av (for noen)42 kilometer i et strålende høstvær. Farten var ikke fullt så høy mot slutten.

from Oslo Marathon last sunday, this time with stencil paintings on the asphalt. 15 000 runners startet from Festningsplassen at Akershus, these you see here have run 100 meters of (for some)42 kilometres in a brilliant autumn sunny weather. The speed was not as high as here towards the end.


de grønne kassene du ser på den andre siden er proviant, mer om det seinere

the green cases you see on the other side are supplies, more about that later


litt musikk med på veien, her er Øystein Sunde

some music for the tour, here is Øystein Sunde



6 kommentarer:

VALKYRIEN sa...

Liker de bildene du har av asfalten...for å si det sånn! :) Det første med teksten "take Oslo" er jo utrolig tøft da!

Anne sa...

At de orker sier nå jeg, men var morsomt å se. Knall farger mot den grå/sorte asfalten, stilig :-)

arne sa...

Jeg håper bare at alle hadde bra nok joggesko til så mange kilometer på asfalt. Det tar på beina!

LiseM@foto sa...

Liker også denne godt! Du har fått med mange fine detaljer som gjør hele bildet!

arne sa...

Det er litt absurd, nå sitter jeg og ser på svensk fjernsyn, og hvem andre ser jeg enn geita og hunden i denne maratonposten! Innslaget (som er fra NRK) viser dyr og mennesker på skitur!

arne sa...

Lise Mari, velkommen til bloggen min:-)