tirsdag 23. mars 2010

På vei til jobben i dag / on my way to work today


og jeg har ganske brukbar vårfølelse, selv om jeg nettopp har passert biler med snø på taket, finner jeg dette på muren mot St.Hanshaugen i Colletts gate. Ganske fint, syns jeg.

and I feel spring is coming, though I have just passed some cars with snow on the roof, I find this wall in Colletts gate, just by St.Hanshaugen. Rather nice, I think.



nok et bevis på minusgrader lenger opp i Colletts gate

another proof of below zero further up Colletts gate

3 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Iskunst er vakkert, snart er de borte så det må nytes nå, pene bilder av kunsten Arne.

Anne-Berit sa...

Det er mye fin iskunst rundt om,bare man har øynene med seg.Fine bilder:)

arne sa...

Takk! Ser nå fram mot bilder av vårblomstene (som jeg allerede har sett)..