søndag 7. februar 2010

Noen tar ansvar / some take the responsibility


og tar ned istappene før de havner i hodet på oss, dette er utebordene hos Bare Jazz. Ikke riktige klare for den sesongen vi venter på alle sammen, og som vanlig var det stappfullt i kaféen i 2.etasje. Alltid hyggelig å komme hit, jeg endte opp med en Thelonious Monk-boks, måtte jo det etter at jeg kjøpte den nye Monk-biografien på Tronsmo. Jeg er ikke akkurat noen shopper, men i disse to stedene handler jeg gjerne. Musikk, bøker og bilder er viktig for meg, som dere kanskje har skjønt.

and tear down the icicles before they fall down on our heads, this are the outdoor tables at Bare Jazz. Not quite ready for the season we all are longing for, and as usual it was packed in the café upstairs. Pleasant as always to come here, I ended up with a Thelonious Monk cd-box, I just had to after having bought the new Monk-biography at Tronsmo. I am not very eager shopper, but these two places I really like to shop. Music, books and pictures are important to me, as you might have seen.




4 kommentarer:

Anne sa...

Kjempestlig fanget, en mester du Arne, og ser detaljer overalt!!

Og en skjønner jo da at ditt øye må ha blitt bedre :-)

Anneklem.

arne sa...

Takk skal du ha, Anne, og ja, det går da framover med synet, men det er ikke 100 prosent ennå.

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Noen gjør det, men titter man opp når man er i byen så ser man skremmende mange som ikke gjør det. Flott stemning i bildene her :)

arne sa...

Herlig stemning inne også, fin musikk og hyggelige mennesker. Av og til levende musikk også.