tirsdag 26. januar 2010

Nye toaletter i Frognerparken / new toilets in Frognerparken


de gamle stinkede doene her ved hundehjørnet er vekk, og en ny betongkonstruksjon har dukket opp. De virker allerede, et besøk koster en tier (eller en euro)

the old stinky ones here by the dogs' corner are gone, and a new concrete construction has appeared. They are already in function, a visit costs NOK 10(or 1 Euro)


og glassvinduene har et mønster inspirert av Vigelands labyrint lenger ned i parken, vanskelig å vise den nå, den ligger dekket av snø. Fint, syns jeg.

and the glass windows have a pattern inspired by the labyrinth in the Vigeland Sculpture Park. Difficult to show it at the moment, it is covered by snow. I rather like it.



dette er det nærmeste jeg kommer som minner om labyrinten, jeg kommer tilbake med mer bildebevis til våren

this is about the closest I can come to find something resembling the labyrinth, but I will come back when the spring comes

2 kommentarer:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Dette var noe mer å skryte av enn det som var ja, var jo direkte flott.

arne sa...

Syns jeg også. Jeg prøvde dem ikke, da.