onsdag 18. februar 2009

I påvente av våren / while waiting for spring


et par surfebilder

a couple of surf pictures


som jeg fant på Grünerløkka

that I found at Grünerløkka



dette er Akerselva rett nedenfor Blå

this is Akerselva just below Blå


her har jeg krysset elva til Brenneriveien. Inngangen til KEM, kunstnernes eget materialutsalg er rett til høyre for dette bildet. Som du ser, har ikke snøen kommet ennå, jeg tok disse bildene rett over nyttår.

here I have crossed the river to Brenneriveien. The entrance to KEM, the artists' own shop of materials is just to the right of this picture. As you see the snow has not come yet, I took this pictures just after new year's eve.

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Skater`n" har jeg sett oppe ved Blå, men ikke andre steder i byen. Den du har på det tredje bildet er ny for meg.
Kaldt rundt ved Akerelva vinterstider...

Anonym sa...

Nesten utrolig hva de får til med noen bokser med maling i. Ja, du lengter etter vår nå du også Arne, og du har jo noe ekstra å glede deg til, å se bilen din igjen, hehe. Eller har du gravd den fram?

arne sa...

Det tredje bildet er fra samme sted som skatern, tror det var i Nedre gate jeg fant de fire første.

Bilen, ja, den er fortsatt nedsnødd og innestengt. Men nå må jeg nok grave den ut snart, det er snørydding i masse gater rundt her nå. Men den er vanskelig å taue bort nå, da..