lørdag 26. mai 2007

Den neste brua er nyere

Jeg bare snur meg for et bilde til av den forrige brua, det noe med løv, skyer osv


Denne brua må være en av de yngste av alle bruene over Akerselva. Bak brua er staselige Vøyenfossen, eller Vøyenfallene, som det står på kartet.


Her har en sterk mann bøyd smijernet. Det er jo hærverk (i motsetning til mange av piecene under noen av bruene, de er fine, syns jeg), men akkurat nå ble det en fin skygge.


Dette er altså brua inn til Wallmans Salonger.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære Arne

Har sett på dine flotte bilder.

Liker dem.

Akkurat nå er jeg hos mine venner Bjørn og Bente Fredheim.

Du og jeg har vært nesten naboer i Kristiansand.

Vennlig hilsen Grethe Gerhardsen Træland

Min mail adresse er grethegt@start.no

arne sa...

Takk skal du ha, Grethe.